mandag 27. august 2007

Ny uke er allerede i gang....

Ny uke er allerede i gang. Nå er det ikke lenger 9 uker igjen til vi drar....men bare 8. Tida flyr, samtidig så føler jeg at vi har vært her ganske lenge. Det er liksom ikke så mye ukjent her lenger. Har hatt ei fin helg og er derfor klar for første ordentlige undervisningsuke! Helga har gått med til litt av hvert: bading i Hurdalssjøen, spill, skogstur, pizza:) , "Mors Elling", soving, volleyball og en fin avslutning i går kveld i Hurdal kirke. Etter invitasjon fra presten og mye fram og tilbake endte de fleste av oss opp i prestegåden til kveldsmat. Hvem av oss gus studenter med litt sans for økonomisk tenkning kunne vel takke nei til et slikt tilbud?

Så var det dagen idag da. Den starta med en liten joggetur med den berømte joggegruppa:) Faktisk utrolig herlig måte å starte mandagen på. Tro meg!........Etterfulgt av liturgisk morgensamling med nattverd var det ikke noe som skulle tilsi at dette ble en dårlig dag. Og så langt har den vist seg å være bra. Har hatt interessant undervisning, som også har vært litt vanskelig. Har lært om kontekstualisering og Gregor den stores akkodomasjons - prinsipp. Idag starta vi også å lære om tverrkulturell kommunikasjon, der vi bl anna fant ut at 2 +2 = 5. Jau, jau... sånn er det med den saken.
Nå er det snart middag. Det blir bra. I kveld skal vi ha husmøte; altså et møte med de på huset + en voksen! Jeg har det iallefall bra, og det er jo bra:) ...... det ble mye bra'er det..... men det gjør jo ikke noe det. Det er jo bare bra. Jeg føler meg iallefall bedre nå:)

Ingen kommentarer: