torsdag 3. september 2009

NYTT SEMESTER!!

En ny studiehøst er for fullt i gang, og jeg er igjen på plass i Bæærgen!
Har allerede vært her noen uker nå. Var litt hardt å begynne igjen m skole og studiet. Til uken er det allerede en praktisk teoretisk prosedyreprøve der vi blir testet i våre kunnskaper om ulike prosedyrer som innleggelse av veneflon, kateterisering, sengeskift, admin. av oksygen, infusjon osv...
Så dagene går mye med til trening på øvelsespost, i tillegg til at vi hver dag også har forelesninger om sykepleie til pasienter med ulike sykdommer...! så det er mye på en gang nå i starten.
Ser frem til å bli ferdig med den eksamen, og slappe litt mer av!!
Imorgen reiser jeg på "bli kjent tur" med krik, og jeg og ei til har ansvar for møte lørdag kveld. Da skal vi prøve å få til en andakt med drama og greier, så det blir jo spennende...!
Det har godt litt i ett om dagen, og jeg har ikke hatt så masse tid til overs... om jeg kan si det slik
Men heldigvis så har jeg en Gud som jeg kan be til og han har hjelpt meg gjennom travle dager!

"Han gir den trette kraft, og den som ingen krefter har, gir han stor styrke"


Nå må jeg legge meg....skal bli herlig å sove nå!!

Ingen kommentarer: