torsdag 2. oktober 2008

Eksamen imorgen

Nå er dagen foran meg... dagen som jeg har "venta på" såå lenge nå; nemlig eksamensdagen. Første eksamen på sykepleien. Tror det skal gå bra. Er iallefall veldig klar for å få det overstått. Gleder meg til helg, til avslapping, til å nyte livet mer, og gjøre ting som jeg ikke har gjort i det siste pga mye eksamensjobbing...Hehe. Ja, jeg er nok av den typen som kan overarbeide litt ja:) Skal bli en fantastisk følelse å gå ut av skolebygget imorgen....(sannsynligvis)
Men nå er det bare å fokusere på eksamen, og sette resten av kreftene inn på den imorgen...!

5 kommentarer:

Minda sa...

Lykke til! heier på deg:)

Anonym sa...

Koss jekk d i dag?:D Va d ein herlig følelse å ver ferdige eller?

Lillian sa...

Gjekk det bra eller Åse Mari?
E det full fest i Bergen i helga? Ej kjem nedover igjen på søndag.. Vi burde virkelig finne på nåke sammen! <3

Anonym sa...

Kjenne eg deg rett, så jekk detta supert;D

Hege Bjoraa sa...

Hei Åse MArie:) håper eksamen gjekk bære for dæg enn det den gjorde for mæg:) hehe. Du? tru aldri æg fekk avklart om du var i Bergen fra 30.okt te 2. nov? æg kjæme vertfall te Bergen den helga. Så vist du ikkje æ der,eller uansett om du gidder å gje mæg eit hint, sånn at æg kan finne ein anna plass å sove vist du ikkje æ der. Vist æg forresten kan sove hos dæg vist du æ der:):) Kos dæg vidare på sjukepleien:) big hug