torsdag 25. september 2008

OPpskrIften På En hYggeLig kveld!

Kjenner en strømmende glede inni meg. Jeg kjenner meg glad rett og slett. Føler meg nesten forelska, men det er jeg jo ikke. Herlig!









Har just spist varm nystekt brownies med kald vaniljeis og varme bjørnebær. Nam!



Nå etter å ha googla litt etter brownies, fant jeg faktisk ut at sjokolade inneholder det samme stoffet som kroppen lager hvis man blir forelska.. så kanskje det nettopp er der svaret ligger på hvorfor jeg føler meg så glad til sinns:) Konge!





Hadde en liten sykkeltur ute i den herlige friske høstlufta i sta, og traff da tilfeldigvis på Gunhild som da ble med hjem. Kos! 3 single jenter med stearinlys på bordet og brownies i magen. Da kunne vi vel nesten ikke unngått å komme inn på standardtemaet. Kjærlighet. Gutter. Ikke rart jeg fikk en glede inni meg. Ble nesten salig...!:)hehe








Så jenter, oppskriften på en hyggelig kveld er som dere alle vet, brownies, is, stearinlys og en typisk jenteprat rundt stuebordet.. Herlig i en ellers hektisk hverdag!


Ellers har jeg nesten hatt litt sånn advent/førjulsstemning i det site. Det er vel høsten som gjør det. Høsten er herlig! Fine farger og klar frisk høstluft!


















Har nerda meg inne før idag da...og studert glomerulus, proksimale tubuli, aldosteron, angiotensinogen, musculus sternocleido mastoideus osv. Jadda!:)
















Eksamen nærmer seg med stormskritt. Men... har troa på at det skal gå bra. Skal nå likevel bli befriende å bli ferdig!
Har forresten vært på korøvelse i "Laudate", kor i Salem. Likte det veldig godt. Koselige folk og det hele, så det var kjekt.
Igår kveld hadde æ og Maria oss en sykkeltur i kveldsmørket. Herlig! Stjerneklart og alt. Var nede på Bryggen og gikk og kikka på folkelivet og kjøpte oss is. Kooos!

Allerde helg igjen i morgen. Foreleseren min hadde faktisk rett mandag da han sa at det er snart helg. Utrolig. Føler faktisk aldri tiden har gått så fort før som den har gjort de siste ukene. Men helg er alltid godt. Konge!!:) Enda en ting å være glad over.....!


Det var litt av det som ligger i hjartet mitt nå....
Nå er det tid for å legge seg ja...! Skal bli herligt det og!

2 kommentarer:

Maria Therese sa...

Takk for en fin kveld i alle fall ;)

Konge!

Gunnhild sa...

Du din tenkende tenkar! Det va noen gode ord du skreiv. Eg blei gla av å lesa!

Finfin kveld ja, kunne kje vore bedre.