torsdag 11. september 2008

LIVET OG TIDEN I BERGEN!

Livet i lærerbakken går så det suser. Bokstavelig talt...Det er sjelden man får tid til å slappe helt av. Det er alltid noe som skjer. Resultatet blir:

-lite ordentlig middagslaging
-stress
og
-liten tid
Og selfølgelig er jeg ALLTID ute i siste liten. Er det noe jeg aldri klarer å lære, så er det å ta meg god tid. Problemet er jo at det alltid er noe jeg kan gjøre. Det hender jeg har så liten tid at jeg må gjøre masse på en gang, og da i siste liten. En dag tok jeg meg selv i å sitte på do med hjelm på, rett og slett fordi jeg ikke hadde tid til å ta den av. Jeg tenker ofte på at jammen skulle dagene hatt flere timer. Men så er det da engang slik at dagen har bare 12 timer. Så får jeg vel prøve å innrette meg etter det.

Bortsett fra at tiden er en knapphet, har jeg det bra her i Bergen! Får vel ikke tid til å tenke så mye på at ikke alt er bra:)
Livet på Haraldsplass er heller ikke til å klage over. Bra kull, koselige folk, passelig stor skole, gode forelesninger... (idag lo jeg så jeg grein i en forelesning. Helt sant!!). Mye interressant lesing, men er så mange tema å lære på en gang. Men men. Det går vel det og!:)
Livet ellers har bestått i: krik treninger, besøk av gus folk, norkirken, bli kjent tur med krik:) , sykling, skifting av bremseklosser!, mer sykling og skifting av sykkelhjul....:)
Ellers har jeg og ei i klassen min vært i den nye svømmehallen idag. Herlig.
Nå mæ æ lægg mæ!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Glede me t å sjå deg dag Åse Mari;D

Anonym sa...

Nå blei eg nysgjerrige.. Ka va d så va så morsomt på forelsningen?

Gurid sa...

ja,jeg ble også nyskjerrig,om hva du lo av.;)Bra å høre at du trives i Bergen:)
hørt noe fra Sevjøøøø?
klem

Dåte Mali sa...

hehe,ja det skulle dere likt å vite. var nok litt av hvert ja. det er bare måten han foreleserern vår sier ting på som gjør det så morsomt. tror ikke vi skal gå nærmere inn på hva det var:)