tirsdag 4. november 2008

Min antidepressiva















Jeg har nå funnet ut hva som er min medisin, min antidepressiva om jeg kan si det slik. Nemlig sang, og da spesielt sammen med andre. Det gir meg energi, glede, og lar meg slippe bekymringer for en stund.













SANG
antidepressivmiddel

Indikasjoner: akutt behandling av depressive og bekymringsfulle tanker

Dosering: Anbefalt dosering ved bekymring og nedstemthet: uendelig med sanger

Bør tas ved første tegn på depresjon, men er også effektiv senere i forløpet. Hvis de bekymringsfulle tankene fortsatt er tilstede etter 2 timer, eller hvis den kommer tilbake innen 24 timer, kan det synges noen nye sanger.

Forsiktighetsregler: kan føre til økt puls, økt blodtrykk og økt energinivå

Bivirkninger: kan være vanedannende. Kan gi glede og lykkefølelse. Bivirkningene kommer vanligvis innen 1 time etter tatt dose.

Overdosering: symptomer: tørr munn, økt svetteutskillelse, ødelagt stemme

4 kommentarer:

Anonym sa...

herlig ;)

Lillian sa...

Hehe.. utrolig gøy å lese! Fantastisk!

Catty sa...

haha stein bra åse mari;)

Gunnhild sa...

love singing with ya!