mandag 8. desember 2008







Gleder meg til jul....

- til å komme hjem til hvit jul
- høre på tradisjonsrik julemusikk, og gode gamle kassetter som "like til betlehem" og "snikker andersen og julenissen"
- lukten av grønnsåpe som fyller husets vegger
- lukten av røkelse i stua
- til å komme hjem til familien min
- til å slappe av
- til å se på koselige juleprogrammer
- til å gå turer i skogen sammen med familien
- til å bake og spise julekaker
- grevinnen og hovmesteren
- til å se "tre nøtter til askepott"
- godterikorg på juletreet?!
-treffe venner
- treffe min bror, svigerinne og niese
- julemiddag
- juleevangeliet
- CB's julebrus
- familiesammenkomst 1. juledag

- være hjemme.... slippe å studere... kose meg!

Nå er det bare 9 dager igjen til juleferie for min del. 9 strevsomme dager!

Idag var jeg på skolen i 11 timer. imorgen blir det studering hjemme gitt....!
Har ikke helt kontrollen på ting. Har plutselig oppdaget at jeg har mye jeg ikke har lest. Men satser på at jeg har fått med meg det viktige.... eller at jeg kommer til å få det. Jeg er iallefall ikke sån stressa enda. Så jeg har troa på at jeg skal klare meg....!

Godt man har noe å se frem til...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du komme t å klara deg supert;)