søndag 28. desember 2008

Nå er jula snart over igjen. Jeg har kost meg veldig! Og heldigvis er ikke juleferien helt over enda! Det er godt å være hjemme. Har vært mye med familien, og jobba litt også. Idag har jeg blitt forkjøla og er ikke helt i slaget, så det er kjipt. Men men.

Tenkte jeg ville legge ut noen bilder fra desember, i Bergen og litt her hjemme



Enjoy!
















Pepperkakeby i Bergen sentrum!















Eksamenslesing....














Tid for kos...! Brownies og is:) med min gode veninde Kari Mette















Ulriken kledd i hvitt...


























"Skriften på veggen" (laga av Maria)














TACO!!


















kakemenner som martha tok med til oss. snille martha!!
Så var det hjem til jul.... og pynta stue:)














pepperkakebaking må til...






























Mye flott å se på himmelen i jula! ("perlemorskyer")

4 kommentarer:

Catty sa...

såg ud som ein herlige desembr å ei herlige jul;) klem

Ann Therese sa...

Herlig!:) See u in a week in Bergen!

Ann Therese sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gurid sa...

Fine bilder!:)