søndag 14. oktober 2007

5 days left......

5 dager igjen.... mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, FREDAG:) så sitter vi på flyet.
Vet ikke riktig om jeg gleder meg eller gruer meg..... jeg gjør vel egentlig ingen av delene så fryktelig mye! Har nok ikke gått helt opp for meg enda. Blir nok annerledes om en kort stund til ja.... når jeg får begynt pakkinga og sånn. Men men. Jeg har det iallefall bra akkurat nå. Skjer fremdeles masse.... hovedtinga som har skjedd siden sist:

- fellesskapskveld med team Bolivia - de hadde satt opp stoler som om vi satt på et fly... kult. Opplegget var faktisk i klasserommet den kvelden. Må si jeg liker originalitet og kreative løsninger. Det var leker og etterhvert fikk vi servert mat på flyet:) kjekt, kjekt! etterhvert skulle alle evakuere ut av flyet... hoppe ut vinduet. Det hele endet rundt bålet i skogen i nærheten her. Kos! Sanger, bra ord og stemning.....

- Teltmakerkurs! (Ikke kurs for å lære å lage telt altså). Mye bra og viktig lærdom gjennom kurset som varte fra torsdag til søndag. Ja, det avslutta faktisk i dag. Men akkurat nå føler jeg det er så lenge siden. Dagen har vært lang!!
Har gjort så masse egentlig. Først kurset fram til lunsj.... så spilte vi volley ei god stund... var kanskje den slappeste og kjipeste volleyballkampen jeg har spilt her, men:) Så hang vi en gjeng ute og tok gøyale bilder:) man får ikke mer morro enn man lager selv altså. Det er iallefall bevist!:)
Så var det kvelden da... og i kveld var vi hos "mæææærda"... vår danske lærer:) Ho hadde verta opp med herlig lasagne og god dessert. Kos!!
Så endte det faktisk opp med volleyballspilling igjen - Heldigvis litt bedre spill enn før, men tror nok ikke kvelden etter klokka ni er den mest ideelle tiden på døgnet å spille det heller.....
Jaja.... da var denne oppdatering over:)

Husk at lykken er ikke avhengig av hva vi eier, men av hva vi har evnen til å glede oss over!

Ingen kommentarer: