onsdag 24. oktober 2007

De siste dagene:)

Dette har skjedd de siste dagene:

- middag hos vaar mentor Edel

- hyggelige kveldsbesok paa gjestehuset av ulike ecuadorianere

- indianermarkeder

- evig jakt etter simkort som funker...!(uten hell for min del)

- biltur i pick up:)... satt bak paa lasteplanet! (me gusta!!)

- besok paa misjonens kontor

- shopping av spanske Bibler:)

- spasertur i holjregn

- diverse mer eller mindre sure frukter

- 4 timers spanskkurs

Jepp..... stort sett det som har skjedd i det siste. Idag har jeg altsaa hatt min forste dag paa spraakskolen. Det gikk taalig greit. Mista litt fokus til tider, men forstod det meste til slutt! Har faktisk faat hjemmelekse til i morgen...ooopps! Fredag drar jeg til min vertsfamilie. Det blir jo veldig spennende. men jeg har troa. Det er viktig;)

2 kommentarer:

Gurid sa...

hei åse Mari.
Det blir nok spennende å komme til vertsfamilien. Men det blir sikkert kjempebra!!:)
Godt å høre at det går bra med deg.Jeg følger med på bloggen di vett du:)

Rune Boel sa...

yo.

Høres sabla bra ut..

du får ha lykke til.