lørdag 20. oktober 2007

Buenos Dias!

Ja, naa er jeg plutselig i Ecuador.....syykt. foeler ikke at jeg er her egentlig. har ikke gaat helt opp for meg! Merkelig altsaa. men jeg har det for saaa vidt bra. Flyturen gikk straalende:) kom til kysten i Ecuador, Guayaquill i dag tidlig i 06. tiden lokal tid. Var saa rart aa plutselig vere framme altsaa. fant bagasjen greit og fort heldigvis. saa motte vi da mentoren vaar paa flyplassen og start paa turen oppover i Andesfjellene og til Cuenca. Paa et tidspunkt var vi visst paa 4000 moh. Men saa var det nedstigning igjen, saa vi landa paa litt over 2000 meter i byen Cuenca. Der er vi naa. jeg faar ta en oppdatering en annen dag, faar naa maa jeg gaa. (det ble mange a-er)

2 kommentarer:

Elias sa...

Hei!
Alt er berre bra ja. Må dåke kose dåke i høgden.
Gud velsigne dåke!

Dåte Mali sa...

Elias:) vi skal forsoke aa kose oss i hoyden ja. hvordan har de forste dagene i israel vert? Gud velsigne dere og! hils de andre.